Funcions
- Oferir un assessorament complet a l'habitant, en el seu àmbit d'actuació, amb l'objectiu d'assolir la satisfacció i fidelització del mateix.
- Assessorar l'habitant, a través del canal adequat en cada moment, amb l'objectiu d'oferir-li els productes/serveis que més s'ajustin a les seves necessitats.
- Atendre l'habitant amb diligència i resoldre les incidències i dubtes que puguin donar-se durant tot el procés de venda, personalitzant i oferint experiències de compra positives. ·
· Detectar oportunitats de negoci en totes les interaccions amb l'habitant, i aprofitar-les tenint en compte sempre els criteris de marge i rendibilitat per a Leroy Merlin, realitzant els pressupostos i les comandes associades, i duent a terme un seguiment dels mateixos. ·
- Oferir als habitants els serveis més adaptats a la venda solució com la instal·lació, finançament i enviaments a domicili entre d'altres gestionant els pagaments en el punt de venda quan l'ocasió ho permeti. ·
- Realitzar la gestió administrativa dels serveis postvenda de cara a prestar un servei idoni per a l'habitant.
S'ofereix
A Leroy Merlin tenim un propòsit que dona sentit al que som i a tot el que fem, una guia que és el nostre compromís amb el planeta. I és que tot el que t'oferim busca despertar en tu la motivació de crear entorns on viure millor.
Perquè estem segurs d'una cosa, si ens ho proposem, canviar el món és a les nostres mans i a les teves.
L'Acció Social és un dels pilars fonamentals de Leroy Merlin España, sent un valor afegit per a tota l'empresa, però també per a la comunitat. A través de diverses accions: projectes de reforma i condicionament, donacions, productes solidaris, voluntariat corporatiu i la nostra Convocatòria d'Ajuts "Hogares Dignos", contribuïm a la construcció d'un món i d'una societat millor.
Requisits
Requereix d'experiència en el sector.